Case

Max Molly Urban Pets

Max Molly Urban Pets

Om hun bedrijf online draaiende te houden, vertrouwt Max & Molly Urban Pets op een verscheidenheid aan online tools (CMS, ERP, office 365 support) van Shopfabrique.

"Als ondernemer is het werken met de juiste tools de sleutel tot succes", benadrukt Michael Reiser. "Het gebruik van deze tools heeft ons de mogelijkheid gegeven om ons te richten op waar we als ondernemers op gericht zouden moeten zijn, groei."

Shopify Webshop

De uitgebreide website van max-molly.com is het paradepaardje van het bedrijf. "Het speelt zo'n belangrijke rol in het krijgen van ons branding en is van cruciaal belang geweest in het uitbreiden van onze wereldwijde verkoop," zegt Michael.

Zijn team heeft de website in-house ontworpen op het Shopify e-commerce platform, shopfabrique voert nu het beheer uit als ook de split tests uit en past vervolgens de inhoud van de site aan om de gebruikerservaring te verbeteren. "We ontwerpen onze online winkels zoals we onze offline winkels ontwerpen", legt Michael uit.

"Shopfabrique denkt na over hoe we de producten van Max&Molly naadloos kunnen presenteren in plaats van ze te verbergen achter 'deuren' (kliks), en mixen die ervaring met modern design en branding content.

Ons doel is altijd om een perfecte balans te vinden tussen branding en conversieoptimalisatie."

max-case55

Amazon Marketplace

In 2020 heeft Shopfabrique Max&Molly succesvol op Amazon geïntroduceerd.

Febriari 2021 was de succesvolle lancering van de Gotcha app voor de noodzakelijke update van ons Lost Pet Program.

De in Flutter gemaakte IOS en Android app bied wederom bijkomende marketing tools voor Max&Molly maar helpt in eerste instantie meer dan 10.000 gebruikers wereldwijd om met een gerust hart hun hond mee naar buiten te nemen.

De Gotcha QR Tag helpt honden en katten makkelijk terug te vinden door een unieke TAG aan hun Max &Molly halsband.

max-case56

Social media marketing

Sociale media zijn een belangrijke speler op het gebied van online marketing en SEO - en Shopfabrique weet hoe ze gebruik moeten maken van de sociale platforms waar de klanten van Max&Molly hun tijd doorbrengen.

Ze zijn actief op Facebook, Pinterest en hebben twee Instagram-accounts.

"Zonder sociale media zouden we niet in staat zijn geweest om zo snel zo'n grote wereldwijde gemeenschap te laten groeien. We hebben sociale media altijd gebruikt om een tweerichtingsgesprek met onze klanten te creëren. We leren hen op een persoonlijk niveau kennen en dit creëert loyaliteit.

'Social media moet niet gaan over het praten tegen je klanten - het gaat over het praten MET ze.'

Iphone Image Max Molly - Shopfabrique
Iphone Image Max Molly - Shopfabrique
Iphone Image Max Molly - Shopfabrique
Iphone Image Max Molly - Shopfabrique

Zoekmachine optimalisatie

Om verkeer van zoekmachines naar de max-molly.com website te leiden, neemt Shopfabrique een serieuze benadering van zoekmachine optimalisatie. Ze nemen relevante zoekwoorden op in de tekst en H1 en H2 headers van elke webpagina, schrijven ondersteunende tekst onderaan pagina's voor een betere Google-indexatie, besteden veel aandacht aan metatags, en richten zich op linkbuilding. "We volgen de SEO-richtlijnen bijna religieus," benadrukt Sami van Shopfabrique.

Ze rekenen ook op Search Engine Visibility van GoDaddy om max-molly.com te helpen op te vallen in het overvolle digitale landschap. "Vertrouwen op alleen organisch direct verkeer zal je niet ver brengen," zegt Sami. "GoDaddy's Search Engine Visibility helpt daar enorm bij, want het neemt je mee door de stappen en helpt je een beter inzicht te krijgen in hoe je deze cruciale punten kunt verbeteren om betere zoekresultaten te krijgen die uiteraard resulteren in een betere verkoop."

Zelf een nieuwe
concept lanceren?

We staan klaar voor elke uitdaging en denken graag met je mee.

Kom eens langs

Case study

Macc Fine Jewellery

Een webshop waarin je in slechts een paar klikken diamanten oorbellen kan aankopen, het gamma en de diensten vlot kan doorbladeren én die er ook aantrekkelijk uitziet.

Macc Fine Jewellery
DasAccess - Map4F
Case study

DasAccess - Map4F

Mario Elia van DAS Access wil ten alle tijden kunnen inspelen op de huidige markt, je wil met andere woorden een flexibel platform waarin je elk aspect van je bestelproces tot in de puntjes kan finetunen.